فتح‌الله طاهری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که از چندی پیش وضعیت جسمانی مناسبی ندارد، صبح امروز دوشنبه هشتم مرداد بار دیگر در بیمارستان بستری شد.

بازیگر

به گزارش هشمهری آنلاین، فتح‌الله طاهری بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر، به خاطر بیماری گوارشی از روز گذشته به بیمارستان انتقال داده شده و از صبح امروز - دوشنبه - در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است. این پیشکسوت سینما و تلویزیون و تئاتر اردیبهشت امسال نیز بر اثر این بیماری در منزل خود بستری شد.

طاهری اردیبهشت امسال به همین علت از حضور در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی محروم شد. در حالی که هزینه‌های درمان بسیار بالاست و او بدون درآمد، توان پرداخت این هزینه درمان را هم ندارد.

او که در آثاری چون سد معبر، محمد رسول الله(ص)، پرویز، یک اسم و سریال‌های نوبت لیلی، سیاوش، شرایط خاص، دردسرهای عظیم، قهر و آشتی، ایفای نقش داشته در بیمارستان بعثت نهاجا پذیرش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری است.

طاهری سابقه ۶۰ سال اجرای تعزیه را در کارنامه هنری خود دارد. او همچنین سابقه اجرای نمایش های تئاتر مختلفی را در کنار استاد داوود فتحعلی بیگی در کارنامه نمایشی خود دارد.

کد خبر 870025
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha